Internetový vyhledávač Seznam.cz v průběhu října 2016 spustil upgrade vyhledávacího algoritmu, nazvaný Page Quality, díky kterému se upřednostní ve vyhledávání stránky nejen relevantní, ale i uživatelsky přístupné a kvalitní.

Jaké jsou hlavní faktory:

  • originální obsah stránky
  • odbornost, důvěryhodnost
  • jasně uvedené autorství stránky
  • přehlednost, dobře promyšlená a vytvořená struktura stránky
  • intuitivně uvedené kontaktní informace na webu (formulář, kontaktní údaje)
  • celková oblíbenost webové stránky

Co z toho tedy plyne?

Asi jste již zaznamenali, že tyto faktory jsou hlavními faktory pro vyhledávání na Google a je dobře, že i Seznam jde s dobou. Nyní se umí vyhodnotit web, který se nejen líbí robotům, ale také skutečným návštěvníkům. Ti se na stránce musí snadno orientovat, najít hledané informace a pokud by Vás chtěli kontaktovat, měli by intuitivně najít jak.

Pokud tedy chcete držet krok před konkurencí, je dobré si zanalyzovat vlastní web, zda je po této stránce v pořádku. Záporné vyhodnocení by mohlo mít negativní vliv pro úspěšnost ve vyhledávání a samozřejmě nelze opomenout, že i přímo na Vašem webu ztrácíte své potenciální klienty.

Změna vyhledávání na seznamu


Potřebujete vědět více?