-
emailprofi.cz – ověřte stav služby
Co je emailprofi.cz? emailprofi.cz je skvělá služba od seznam.cz, která umožňuje mít e-maily i pro […]
-
Barva roku 2024: Peach Fuzz
PANTONE Peach Fuzz propojuje mládí s nadčasovostí Výběr barvy pro tento rok výrazně ovlivnila situace, […]
-
Zkontrolujte si Visa kartu v Seznam peněžence
Abys se Vám kampaně zbytečně nezastavily Pokud máte reklamní účty u Seznamu a využíváte automatické […]
-
Barva roku 2023: Viva Magenta
Jak můžete pracovat s Pantone Viva Magenta? Další symbolikou barvy je rovnováha mezi teplem a […]
-
Podvodné faktury od falešných agentur a lživých katalogů
Několik z našich klientů nás upozornilo na trend falešných faktur od „SEO agentur“. Děkujeme za […]
-
Změna na Facebooku: Pracovní nabídky končí
Jak už Facebook (resp. Meta) v prosinci 2021 avizoval, ukončuje podporu Pracovních nabídek. A to […]
-
Barva roku 2022: Veri Peri
Pantone barva roku: Veri Peri. Která že to je? A k čemu se to hodí vědět? Přečtěte si naše tipy!
-
Změna pravidel pro práci s cookies od 1. 1. 2022
Novela zákona o elektronických komunikacích Od 1. ledna 2022 vchází v platnost nová pravidla pro […]
-
Příklady automatické odpovědi v nepřítomnosti
Odlište se od všech ostatních dovolenkářů a nastavte si originální automatickou odpověď v nepřítomnosti – klienti si vás zapamatují!
-
Video action campaigns – efektivní reklamní formát od YouTube
Reklama ve videoformátu je atraktivní, oblíbená a hlavně funguje. Právě proto na podzim 2020 vyvinula […]
-
Jaké jsou barvy roku 2021 a jak se promítnou do webdesignu?
Barvy roku 2021 symbolizují vytrvalost a optimismus Pantone Color Institute každoročně vyhlašuje barvu roku, která […]
-
Proč pravidelně aktualizovat Váš web?
Bezpečnost nade vše! Ať už používáte administrační systém WordPress, nebo jakýkoliv jiný administrační systém, doporučujeme […]
-
Pozor na další vlnu podvodných mailů, tvářících se jako od Forpsi registrátora
Pokud máte domény registrované u registrátora Forpsi, dávejte důkladný pozor na výzvy k prodloužení. Čím […]
-
Jak nastavit automatické stahování pošty ze schránky na serveru do Gmailu
Jak nastavit automatické stahování došlých e-mailů do vaší došlé pošty na Gmailu? Zde je návod.
-
Jak nastavit vzdálenou plochu online přes Vzdálenou plochu Chrome?
Máte problém s počítačem, mailovou schránkou či webovkami vaší firmy a potřebujete pomoc? Nastavte si Vzdálenou plochu Chrome podle našeho návodu.
-
Barvou roku 2020 bude klasická modrá
Barvou roku je letos klasická modrá. Jaké s sebou nese podprahové sdělení a se kterými barvami ji nejlépe kombinovat se dozvíte v našem článku.
-
Bezpečná hesla: jak je tvořit a spravovat
V ideálním případě bychom měli vytvářet a používat taková přístupová hesla, která není snadné jen tak prolomit. Jak na to?
-
Současné trendy v designu vizitek
Vizitky jsou jednou z nejstarších a nejrychlejších forem marketingu. Často záleží jen na jejich designu a zpracování, zda si vás potencionální klient zapamatuje a následně s vámi naváže spolupráci.
-
5 možných důvodů, proč e-shop nefunguje podle vašich představ
Rozhodli jste se začít podnikat online, ale ani po několika týdnech vám váš e-shop nevydělává ani zdaleka tolik, kolik jste si původně představovali?
-
Vše, co potřebujete vědět o tvorbě dobré landing page
Víte, jak zařídit, aby právě na vašem webu byly landing pages efektivní a úspěšně proměňovaly návštěvníky v zákazníky?
-
7 způsobů, jak vytvořit nadpis, který vám zvedne návštěvnost
Dobrý nadpis je sice fajn, ale skvělý nadpis, na který klikne skoro každý, to je úplně něco jiného. Jak takový nadpis vytvořit vám poradíme v tomto článku.
-
Google uvede nový reklamní formát
Google uvede nový reklamní formát, zobrazovaný ve feedu Discover. Jaké má přesně výhody a co by vám mohl přinést se dozvíte v článku.
-
Nultá pozice neboli vybraný úryvek – proč se vyplatí?
Co je to featured snippet? V jaké podobě se může zobrazovat a proč byste ho měli chtít? Dočtete se v našem článku!
-
Reklamy v nákupech Google: vyhledávací síť nyní zahrnuje i obrázky
Reklamní kampaně v nákupech Google se již budou zobrazovat v obrázcích Google bez nutnosti přihlášení do partnerské sítě vyhledávání.
-
Metody moderního online marketingu
Slovo marketing již někdy v životě použil nebo alespoň slyšel téměř každý z nás. Víme […]
-
Google Lens – nová chytrá aplikace od Google
Již na sklonku minulého roku se Google rozhodl posunout vyhledávání obrázků opět o něco dále. Aplikace Google Lens zatím není dostupná v České republice, o to více se na ni ale můžeme těšit.
-
7 trendů webdesignu pro rok 2019
Pokud chcete jít s dobou a být atraktivní pro své zákazníky, podívejte se, jakých 7 trendů bude dominovat webovým stránkám v příštím roce.
-
Vědci vyvinuli nový font, který zlepší paměť
Sans forgetica je nový font, určený k lepšímu zapamatování psaného textu. Vyvinul jej tým Melbournské univerzity, […]
-
Čeká nás celosvětová údržba DNS serverů
Konec letošního roku a začátek toho příštího znamená oddělení zrna od plev ve světě DNS serverů. Je váš web na tuto změnu připraven?
-
Proč je lepší mít web na https?
Víte jaký je rozdíl mezi http a https? A proč byste se měli zajímat o to, na kterém z nich běží vaše stránky? Odpovědi najdete v tomto článku.
-
Google indexace mobile-first je v plném proudu
Google v březnu spustil dlouho připravované mobile first indexování. Co to pro vás znamená nebo může znamenat? Dočtete se v našem článku.
-
Co všechno je součástí ceny webových stránek?
Víte, za co všechno platíte, když si necháváte vytvořit nové webové stránky? Kolik lidí se podílí na jejich tvorbě a co všechno je potřeba udělat?
-
Logo design v roce 2018 – jaké jsou hlavní trendy?
Necháváte si navrhnout logo pro vaši novou firmu nebo jen chcete designově osvěžit to stávající? Shrnuli jsme pro vás hlavní letošní trendy logodesignu!
-
Kdy se vyplatí mít firemní blog?
Víte, kdy se vyplatí začít firemně blogovat? Kdy je lepší vést blog sám a kdy si najmout agenturu? Vše zjistíte v našem článku.
-
Trendy webdesignu pro rok 2018
Ve světě webových stránek se móda mění snad ještě rychleji než ta ve výkladních skříních butiků. Co nového nám přinese rok 2018?
-
Pár tipů na tvorbu newsletteru
Newsletter může být velmi silným prostředkem k získávání nových zákazníků a udržení těch stávajících. Jak ho ale tvořit? To se dočtete v našem článku.
-
Jak na úspěšnou bannerovou reklamu
Jak na úspěšnou bannerovou reklamu? Přečtěte si s námi jednoduchý postup v 6 krocích, které vám pomohou k vyšší proklikovosti.
-
Landing page bez chybičky
Přinášíme vám několik tipů na vylepšení vzhledu a funkčnosti vaší landing page. Dotáhneme to spolu k dokonalosti?
-
5 kroků k vytvoření marketingové persony
Marketingové persony vám mohou pomoci lépe a efektivněji zacílit vaše kampaně. Znáte všech 5 kroků, vedoucích k jejich vytvoření?
-
„SEO optimalizace“ a další zabijácké nesmysly
Jaké chyby a omyly nás marketéry a pracovníky digitálních agentur přivádějí k šílenství? Představy o zapnutí SEO a další, podané humornou formou.
-
Neuromarketing – 5 užitečných tipů
Možná jste už slyšeli o tomto relativně novém termínu, který zapojuje psychologické principy do marketingových […]
-
Vyžadování souhlasu s uložením souborů cookies je už povinné i v ČR
Přečtěte si krátký článek o nově zavedené povinnosti, týkající se cookie lišty na vašem webu.
-
Co dokáže ovlivnit barva loga a firemního webu?
Přemýšlíte o vytvoření loga nebo o jeho redesignu? Sepsali jsme pro Vás několik doporučení s výběrem barevnosti.
-
Digitální módní trendy 2017
Internet je velmi rychle se vyvíjející médium, kde se střídají technologie a nové postupy skoro […]
-
„Copywrighter“ vám možná „zapne SEO“, ale copywriter vám vytvoří super obsah
Co všechno musí znát a umět opravdu dobrý copywriter? Zjistěte, proč se vyplatí svěřit textový obsah vašeho webu profíkům.
-
HTTPS protokol v roce 2017 už jako standard
Máte už nastavený SSL certifikát na Vašem webu či eshopu? Přinášíme krátké shrnutí, proč byste měli.
-
5 důvodů, proč mít firemní Facebook
Možná jste se setkali s názorem, že je Facebook přežitek, že ho za chvíli stejně zruší […]
-
Kvalita stránek je teď na Seznamu ještě důležitější
Internetový vyhledávač Seznam.cz v průběhu října 2016 spustil upgrade vyhledávacího algoritmu, nazvaný Page Quality, díky […]
-
Vylepšení produktových kampaní Google Merchant
Vylepšete produktové kampaně Drtivá většina eshopů používá má zdroje produktů (feedy). Ukážeme si, jak je […]
-
Google Summit 2016
Co se dělo zajímavého na GS 2016? Poslední týden v květnu 2016 proběhl v San Franciscu Google Performance […]
-
Zabezpečené připojení a Google Merchants
Během února 2016 Google aktualizoval podmínky pro službu Google Merchants. Co všechno je potřeba pohlídat?
-
Google ruší pravý sloupec! Výhoda nebo zklamání?
Co tato změna přináší? Odborná veřejnost tvrdí, že tento tah udělal Google pro zvýšení cen […]
-
Jak správně dělat analýzu klíčových slov
K čemu „klíčovka“ slouží? Analýza klíčových slov by měla být první činností, která předchází vytváření […]
-
Mají význam sociální sítě pro SEO?
Jaké znáte sociální sítě? Mezi nejznámější sociální sítě u nás patří beze sporu Facebook, YouTube, […]
-
Proč mít responzivní web?
Responzivní weby se stávají standardem dnešní doby. Návštěvníci webových stránek či eshopů používají už více zařízení než jen počítač – a je třeba se jim přizpůsobit.